Portland, Oregon 2

4 augustus 2022 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Vandaag zijn we nog in Portland. We gaan outlet shoppen bij Woodburn Premium Outlets.

Voordat we gaan shoppen moeten we eerst nog even ontbijten. Omdat we dit hotel geboekt hebben zonder ontbijt betekent dit dat Erwin en Cindy er op uitgaan om ontbijt te scoren.

We kunnen vrij snel een supermarkt vinden. Dit komt omdat we redelijk downtown zitten, maar ook omdat Portland wat compacter is opgezet dan de meeste Amerikaanse steden die we tot dusver gezien hebben. We shoppen bij een Fred Meyer supermarkt, in allerlei opzichten een veel mooiere supermarkt dan Walmart.

Over het outlet shoppen valt niet veel te vertellen. Het is vooral veel sjokken, slenteren, zitten, passen, koffie drinken en elkaar zoeken.

's Avonds eten we bij Denny's, dè plek voor risicomijdende eters Je weet precies wat je krijgt, het is altijd goed en je staat na een uurtje weer buiten. De rest van de avond wordt uitgeput doorgebracht op de hotelkamer.

De wanden van de kamers in dit hotel zijn vrij dun en de bovenburen van Cindy en Erwin zijn van 10u 's avonds tot 1u 's nachts alleen maar aan het rondlopen. Dat maakt voor Luuk en Thom niets uit, die slapen toch wel. Maar voor Cindy en Erwin os inslapen dan lastig.

Morgen vertrekken we naar Seaside, ongeveer 80 mijl / 129 km naar het noordwesten.