12/7 - Bullhead City

12 juli 2017 - Bullhead City, Arizona, Verenigde Staten

Na een goede nacht in het Crowne Plaza hotel hebben we LA alweer verlaten. Aan het eind van de reis, voordat we vertrekken, brengen we hier nog een paar dagen door en gaan we LA beter bekijken.

Voordat we vertrokken hebben we de huurauto opgehaald bij Alamo, een shuttle rit verwijderd van het hotel. We rijden in een Nissan Rogue, in Nederland beter bekend als de X-Trail. Hoewel het een vrij grote SUV is kunnen alle koffers er maar net in. Dat zegt volgens mij meer over onze bepakking dan over de auto.

Na het ophalen van de auto hebben we boodschappen gedaan bij Walmart, waarna we zijn gaan rijden naar Bullhead City, een trip van zo'n 450 mijl. Toen we eenmaal LA achter ons hadden gelaten reden we door schitterend, maar geheel verlaten woestijnlandschap. Het blijkt lastig te zijn om op saaie rechte stukken die ene afslag in de gaten te houden die we moeten hebben. We zijn dus een keer verkeerd gereden.

De jongens hebben, zoals gewoonlijk, even tijd nodig om in de vakantieflow te komen. Het is nog erg onrustig in de auto en ze zitten behoorlijk op elkaar te vitten. Daar worden ma en pa niet gelukkig van. Meestal wordt dat na de eerste dagen minder.

1. Jeanny:
    13 juli 2017
    Hier alles goed prachtige fofos voor all in het zwembad een Mooie auto doe voorzichtig en de groetjes aan allemaal