30/7 - Cambria

30 juli 2017 - Cambria, California, Verenigde Staten

Vandaag vertrekken we naar Cambria, aan de Pacific Coast. Maar niet voordat we, op verzoek van Quenten, een bliksembezoek hebben gebracht aan Silicon Valley, waar allen computertechbedrijven gevestigd zijn.

We stoppen bij het Computer History Museum in Silicon Valley, vlakbij het Google complex. Quenten, Henk en Erwin bezoeken daar het museum en daarna, met z'n allen, het naastgelegen Google complex.

Na het bezoek aan Silicon Valley rijden we door om te shoppen bij Gillroy Premium Outlet, een grote shopping mall op de route. Voor de zekerheid bellen we vast vooruit naar het hotel met de mededeling dat het laat gaat worden. Om vijf uur in de middag vertrekken we bij de outlet.

Om half negen in de avond rijden we Cambria binnen en kunnen nog net aanschuiven in het restaurant van het hotel. Onderweg, rijdend naar het kust, rijden we ineens onder een laaghangend wolkendek. De hele kustlijn hier blijkt bedekt te zijn onder een dik pak bewolking, wat de temperatuur er niet beter op maakt.

Als we na het eten op zoek gaan naar onze kamer op het park blijkt dat de meest luxe van de vakantie te zijn. Met apart bad en douche en een gashaard.

Morgen wordt een rustige dag aan de kust. We hopen allemaal op een beetje zon, het lijkt erop dat het zo'n 25 graden wordt.