2/8 - Los Angeles

2 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag begonnen met een ontbijtje bij de Subway. Vooral grappig om te zien hoe Ik-Ben-Er-Helemaal-Klaar-Voor Quenten en Ik-Moet-Nog-Opstarten Cindy met elkaar omgaan. Hoe later het wordt hoe beter het gaat.

Na het ontbijt in de nieuwe huurauto een uitstapje gemaakt naar Beverly Hills. We maken een wandeling tussen de dure winkels en rijden daarna langs de dure huizen op Rodeo Drive.

Vervolgens koers gezet naar Venice Beach om de middag op het strand door te brengen. We geven de auto af bij een valet parking (super makkelijk). Vervolgens vermaken we ons met tegen de hoge golven inspringen die op het strand beuken en met zandkastelen bouwen. Het is schitterend weer.

Na een tijdje komt er een vrouw met haar zoontje op ons af. Het blijken Nederlanders te zijn die morgen terugvliegen naar Nederland. Ze vragen of wij interesse hebben in twee body boards die ze niet mee terug kunnen nemen. Dat hebben we wel! Riding the waves!

Nadat we alle natte spullen in de auto hebben gegooid eten we bij The Sidewalk Café aan Venice Beach. Bij thuiskomst blijkt iedereen, ondanks smeren, behoorlijk verbrand te zijn.

Morgen de laatste dag van onze vakantie. We gaan 's ochtends nog een tour doen en waarschijnlijk 's middags nog even terug naar Venice Beach.