Buffalo, Wyoming

23 juli 2022 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag hebben we besloten om het breakfast-in-a-bag, dat dit hotel serveert, over te slaan en te ontbijten in Deadwood. De laatste koffer is vannacht helaas niet bezorgd. De status is ook niet verandert en, erger nog, het afleveradres kan ook niet meer worden veranderd naar Buffalo, ons volgende adres. Het lijkt erop alsof Lufthansa besloten heeft om de koffer in Rapid City te leveren, ondanks dat wij alweer vertrokken zijn.

De receptioniste van het hotel biedt aan om, zodra de koffer is afgeleverd bij het hotel, deze met UPS achter ons aan te sturen. We laten onze gegevens achter bij haar en hopen maar dat het goed komt.

Deadwood is bekend omdat Wild Bill Hickok in deze plaats is doodgeschoten. Ook Calamity Jane ligt hier begraven. Na het parkeren lopen we door 'Historic Main Street", waar we vooral casino's, souvenirwinkels en steakhouses aantreffen. Ons ontbijt / lunch vinden we 2 straten verder.

Voordat we verder gaan bezoeken we nog Moriah Cemetery, waar Wild Bill en Calamity Jane begraven liggen.

De rit naar Buffalo is ongeveer 160 mijl lang, duurt ongeveer drie uur en gaat wederom door het grote niks. Pas als je er zelf doorheen rijdt begrijp hoe ontzettend groot dit land is en hoe ontzettend afhankelijk de mensen hier van een auto zijn. Het is echt onmogelijk om ergens te komen of iets te doen zonder dat je een auto tot je beschikking hebt.

Buffalo is een dorp (op z'n Amerikaans dan) in the middle of nowhere. Er is zelfs geen 4g bereik en onze telefoons doen het dan ook niet. Avondeten doen we bij restaurant 4th on Main te Buffalo.

Morgen vertrekken we naar Cody, waar we een rodeo show gaan bezoeken.