Denver, Colorado

18 juli 2022 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Na een, zoals gewoonlijk, korte nacht zijn we rond vijf uur 's ochtend opgestaan. Om zes uur hebben Quenten, Luuk en Erwin de interliner naar Schiphol genomen, terwijl Cindy, Thom, Henk, Margo en Peter voor kwart over zes een taxi hadden besteld. Rond zeven uur stonden we in de vertrekhal en hebben we de bagage ingecheckt. Zoals al aangekondigd was het ontzettend druk op Schiphol.

Na het inchecken van de bagage mochten we rond half acht aansluiten in de rij voor de beveiliging. Ongeveer drie uur (!) later stonden we allemaal achter de beveiliging en konden we op weg naar de gate.

Hoewel wij dus nog op tijd waren voor de vlucht gold dat voor veel passagiers niet. Er waren heel veel rennende en stressende mensen bij de gates. Of deze mensen gewoon zelf te laat op Schiphol waren of dat er iets anders aan de hand was weet ik niet.

Ons vliegtuig naar Frankfurt vertrok ongeveer 25 minuten later dan gepland, wat Erwin veel stress opleverde, aangezien we een korte overstap hadden. Gelukkig konden we nog net de aansluitende vlucht naar Denver halen, zelfs met een extra security check.

Bij aankomst in Denver bleken onze koffers niet te zijn meegekomen. Volgens Lufthansa worden deze morgen nageleverd op locatie.

Na een korte rit met de shuttle zijn we aangekomen in het Hilton Garden Inn Hotel. Bij het inchecken ontstind er enige verwarring over het aantal kamers dat we geboekt hadden. Er bleek verwarring te bestaand over de gebruikte namen.

Morgen gaan we eerst de huurauto's ophalen, waarna we vertekken naar Rocky Mountain National Park.